جمله بندی ناتمام

همه آنچه می خواستم بگویم و کامل نشد و کامل شد و گفته نشد

جمله بندی ناتمام

همه آنچه می خواستم بگویم و کامل نشد و کامل شد و گفته نشد

آخرین مطالب

  • ۱۷ خرداد ۹۴ ، ۲۲:۵۷ نیست
  • ۱۲ خرداد ۹۴ ، ۲۳:۵۳ گاهی
  • ۱۶ فروردين ۹۴ ، ۲۰:۴۵ ...

یادت هست؟

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۰۸:۴۲ ق.ظ

هوالحق

یادت هست خواستم بمانی با من و در کنار من؟

یادت هست غریبی و غربت را به جان خریدم تا آشنای تو باشم و تو شوی تنها آشنایم؟

یادت هست شروع آشنایی مان ؟

لحظه ای شیرین که تلخ بی پایان شد

قرارمان باهم بودن بود

اما تو

تنها رفتی

تنها بازگشتی

و من باز هم تنها ماندم

تا همیشه

تو رفتی و من تنها ماندم و تو شدی از آن همه

همه آنها که با تو غریبه بودند

حالا همه تو را می شناسند و تو دیگر مرا نمی شناسی

و باز این من بودم

تنها

بی تو


۹۴/۰۷/۱۵ موافقین ۰ مخالفین ۰
یک حرف

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی